Media ja viestintä
Medialle
Viestintäyksikkömme tarjoaa tietoa Satakunnan sosiaali- ja terveydenhuollon palveluista, päätöksenteosta sekä tiedotusvälineille että omissa viestintäkanavissamme.
Viestimme arvoihimme perustuen avoimesti, luotettavasti, suunnitelmallisesti, ennakoivasti, tasapuolisesti ja kohderyhmälähtöisesti tarjoamalla medialle tietoa palveluista, asioiden valmistelusta ja päätöksenteosta.
Viestintämme on monikanavaista, selkeää ja saavutettavaa. Johdonmukainen ja ystävällinen viestintätyyli sekä strategian mukaiset viestit ovat tunnistettavissa kanavissamme. Viestintämme tukee työntekijä-, työnhakija-ja asiakaskokemusta, osallisuuden toteutumista sekä hyvinvoinnin ja terveyden edistämistä.
Etsitkö haastateltavaa?
Autamme mediaa muun muassa oikean haastateltavan etsimisessä ja muissa viestintään liittyvissä asioissa. Tietoa ja kommentteja medialle antaa se asiantuntija, joka vastaa kyseessä olevasta asiasta ja tuntee sen parhaiten.
Päämääränä on, että oikea, asiantunteva ja ajantasainen tieto on median käytettävissä. Hyvinvointialueen asioista viestii johto, päälliköt, asiantuntijat tai työntekijät työroolinsa ja asiantuntijuutensa mukaisesti.
Ota yhteyttä viestinta@sata.fi. Vastaamme viesteihin arkisin.
Tiedotteet
Julkaisemme tiedotteita muun muassa palveluistamme, toimintamme kehittämisestä sekä hyvinvointialueen päätöksenteosta.
Lähetämme tiedotteemme aiheesta riippuen maakunnalliselle ja valtakunnalliselle medialle. Jos haluat mukaan tiedotejakeluumme, lähetä viesti viestinta@sata.fi. Yksityishenkilöt voivat lukea tiedotteitamme sivulla Ajankohtaista.
Mediatiimin yhteystiedot
Tavoitat meidät osoitteesta: viestinta@sata.fi
Muut viestinnän yhteystiedot löydät puhelinluettelosta.
Salli – Satakunnan hyvinvointialueen asiakaslehti
Asiakaslehti ilmestyy kahdesti vuodessa satakuntalasiin kotitalouksiin muun posti- ja lehtijakelun mukana.
Pääset lukemaan Sallin digiversiota linkistä.