Nakkilan sote-piste
Ota yhteyttä, jos olet huolestunut terveydestäsi, sinulla on jokin äkillinen oire tai tarvitset tukea sairauden hoidossa.
Näin saat meihin yhteyden
Ota meihin yhteyttä. Terveydenhuollon ammattilainen arvioi tilanteesi ja ohjaa sinut oikealle ammattilaiselle.
Asioi digitaalisessa sote-keskuksessa
Digitaalisen sote-keskuksen kautta saat nopeasti yhteyden terveydenhuollon ammattilaiseen. Voit asioida kanssamme
- puhelimeen ladattavalla Sata-sovelluksella
- sata.fi-verkkosivuston kautta.
Voit asioida myös toisen henkilön puolesta, jos olet saanut siihen valtuutuksen tai asioit alle 12-vuotiaan lapsesi puolesta.
Terveyspalvelu chat
Ota helposti ja nopeasti yhteyttä terveyteen tai sairastumiseen liittyvissä asioissa arkisin kello 8.00-22.00. Terveyspalveluiden ammattilainen arvioi tilanteesi ja tarvittavan jatkohoidon.
Viesti omalle terveysasemalle
Lähetä viesti terveysaseman ammattilaiselle, jos asiasi ei ole kiireellinen. Asiasi käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa. Ole meihin yhteydessä viestillä kiireettömissä asioissa, kuten esimerkiksi
- pitkäaikaissairauksien seurantakäynnit
- tutkimustulosten tiedustelut
- lääkärilausunnot.
Jos asiasi on kiireellinen, käytä Terveyspalvelu chat -palvelua. Jos tarvitset hoitoa, jota ei voi siirtää seuraavaan päivään, soita päivystysapuun 116117. Hätätilanteessa soita aina 112.
Soita meille
Jos et voi käyttää digitaalisia palveluita, ota yhteyttä puhelimitse. Meillä on käytössä takaisinsoittojärjestelmä, johon voit jättää yhteydenottopyynnön arkisin virka-aikaan.
Terveysasemien ajanvaraus- ja neuvontanumeroissa vastaa ensin äänite, joka kertoo ohjeet takaisinsoittopyynnön jättämiseen. Kuuntele puhelimesta kuuluva nauhoite ja toimi annettujen ohjeiden mukaan. Jätä aina ensisijaisesti takaisinsoittopyyntö. Soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian, aina kuitenkin saman päivän aikana.
Jos tarvitset hoitoa, ja oma terveysasemasi on kiinni, ota yhteyttä digitaaliseen sote-keskukseen Terveyspalvelu chatin kautta arkisin kello 8.00-22.00. Jos tarvitset kiireellistä hoitoa, Päivystysapuun. Puhelinnumero on 116 117.
Hätätilanteessa soita aina 112.
Asioi paikan päällä
Sovi aina ensin asioinnista paikan päällä joko asioimalla digitaalisesti(siirryt toiseen palveluun) tai soittamalla.
Yhteystiedot
Nakkilalaiset saavat terveyspalvelut Harjavallan sote-keskuksesta. Laboratorion näytteenottoon on käytettävissä kaikki Satakunnan hyvinvointialueen näytteenottopisteet.
Harjavallan sote-keskus palvelee maanantaista perjantaihin kello 8.00–16.00 osoitteessa Koulukatu 2. Voit ottaa yhteyttä asioimalla digitaalisessa sote-keskuksessa tai soittamalla numeroon 02 677 3922. Harjavallan sote-keskuksessa on tarjolla laajat terveyspalvelut.
Nakkilan sote-piste
Nakkilan sote-pisteessä on lastenneuvola ja suun terveydenhuollon hammashoitola.
Nakkilan sote-pisteen aikuisten terveyspalveluiden lääkärin ja hoitajan vastaanotot sekä laboratoriopalvelut on siirretty Harjavallan sote-keskukseen 1.3.2025 alkaen. Nakkilalaiset saavat jatkossa terveyspalvelut Sata-sovelluksesta tai Harjavallan sote-keskuksesta. Laboratorion näytteenottoon on käytettävissä kaikki Satakunnan hyvinvointialueen näytteenottopisteet.
Nakkilan sote-pisteessä on lastenneuvola ja suun terveydenhuollon hammashoitola.
-
Satakunnantie 2, 29250 Nakkila
Palveluajat
Maanantai–torstai 08:00–16:00
Perjantai 08:00–14:00
Puhelin
-
02 677 3444 Ajanvaraus, hoidon tarpeen ja kiireellisyyden arviointi
Tee reseptin uusimispyynnöt Omakannassa(siirryt toiseen palveluun). Jos et pysty asioimaan Omakannassa, ota yhteyttä omaan hoitajaasi.