Takaisinsoittopalvelun asiakkaita pyydetään soittamaan uudestaan, mikäli soittoon ei ole vastattu neljän vuorokauden kuluessa
Satakunnan hyvinvointialueen henkilökunta pyrkii vastaamaan takaisinsoittopyyntöihin mahdollisimman nopeasti. Tavoite on vastata saman päivän aikana, mutta on mahdollista, että osa soitoista siirtyy seuraaville päiville.
Jos sinulle ei ole soitettu takaisin neljän vuorokauden kuluessa, soita uudelleen. Järjestelmästä johtuen numerot poistuvat jonosta neljän vuorokauden kuluttua. Pahoittelemme tästä johtuvaa ylimääräistä vaivaa.
Takaisinsoittopyyntö tulee tehdä puhelinnauhoitteessa annetun ohjeen mukaan. Jos soittopyynnön jättää kesken, puhelu ei nouse takaisinsoittolistalle.
Saat omalle terveysasemallesi yhteyden myös Omaolo-oirearvion kautta. Tee oirearvio osoitteessa www.omaolo.fi(siirryt toiseen palveluun). Sairaanhoitaja lukee viestisi ja vastaa sinulle mahdollisimman pian. Jos sinulla on omahoitaja, voit soittaa suoraan hänelle.
Äkillisissä terveysongelmissa voit soittaa päivystysavun maksuttomaan neuvontapalvelunumeroon 116 117, josta saa ammattilaisen ohjeet jatkotoimenpiteistä. Usein jo soitto numeroon ratkaisee pulman.
Kiireellisissä hätätilanteissa soitetaan aina hätänumeroon 112.