Salli – hyvinvointialueen asiakaslehti on ilmestynyt
Hyvinvointialueen asiakaslehti Salli jaetaan juhannusviikolla ensimmäistä kertaa satakuntalaisiin kotitalouksiin. Sallista saa ajankohtaista tietoa ja hyvinvointiin liittyviä ideoita. Lehti ilmestyy kahdesti vuodessa.
Sallin ensimmäisestä numerosta voi lukea mm. moniammatillisen tiimin hyödyistä omiin palveluihin, työntekijä Hannele Haapalan tarinan sekä vinkit kesähelteille. Lehden lopusta löytyy tärkeimmät yhteystiedot palveluihin. Ota numerot talteen leikkaamalla takakansi irti niin tiedot ovat aina käden ulottuvilla!
Tutustu Salliin digilehden muodossa:
Mistä nimi Salli?
Asiakaslehdelle kysyttiin nimeä hyvinvointialueen henkilöstöltä. Ehdotuksia saatiin yli 80! Ehdotusten joukosta kärkipaikalle nousi Salli.
Mistä saan lehden?
Salli jaetaan kaikkiin satakuntalaisiin kotitalouksiin, joissa on sallittu mainosjakelu. Salli voi tulla aamulehden välissä tai mainospostin mukana.
Sallia tullaan jakamaan myös toimipisteillä sekä kesäkuussa SuomiAreenan Kansalaistorilla.
Mihin voin antaa lehdestä palautetta?
Salli on hyvinvointialueen ensimmäinen asiakaslehti. Otamme mielellämme siitä palautetta. Palautteen voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen viestinta(at)sata.fi.